söndag 26 juli 2015

Bra träning & trevligt samkväm

I torsdags kväll var hela familjen bjudna till Eva, Paul & Paulina.

Så direkt efter jobbet drog vi iväg.

Vi tjejer stack direkt ut och tränade och fick till ett mycket bra träningspass i ganska härligt väder.

Varje kväll sedan förra söndagen så har jag och GW gått och gått fot på kvällspromenaderna och belönat då han hållt sig vid min sida, ibland har han belönats efter några steg och ibland först efter en längre sträcka. Lite resultat tyckte jag mig allt se denna kväll. Jag kunde ha honom lös långa sträckor då vi gick före eller efter Eva & Quick.

Efter träningen så bjöds vi på grillad korv med goda tillbehör.

Detta blev en jättetrevlig kväll så där i slutet av arbetsveckan.

GW var så trött att han somnade så här (brukar alltid ligga tvärtom)


1 kommentar:

  1. Rolig träning, god mat och trevligt sällskap! Bättre kan det knappast bli! Härligt!

    SvaraRadera