söndag 1 juni 2014

Nära skjuter ingen...

... hare!

Efter lite velande fram & tillbaka så bestämde jag mig för att ändå starta på Malmö BK igår kväll, sagt och gjort!

Det var lite varmare men ändå inte helt förskräckligt varmt, men lite orolig var jag allt för att Wallander inte skulle orka. Han orkade men hade inte samma fina tempo som i Falsterbo. När farten inte infinner sig så kommer de sneda sitten - bra att få denna insikt.

Återigen var sämsta momenten ff:et... detta måste vi försöka göra något åt fort som attans!!!

Vad som hände i rutan, dvs att Wallander reste sig igen strax efter att jag lagt honom förblir en gåta. Men min filosofi är att det fanns någon liten tistel (vi vet ju att grabben är enormt känslig mot sådant) eller att någon liten insekt bet/stack honom. Detta spelar ingen som helst roll i det hela men attans lite  snöpligt för betyg i rutan som förra helgen så hade vi fan-i-mej grejat ännu ett 1:a pris men det hade väl varit för bra för att vara sant så... ett första pris blev till ett tredje pris (dyrt att nolla koefficient 4 moment)

En tredje placering grejade vi dock och det är ju inte fy skam :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar