torsdag 27 december 2012

Julfirandet är nu över...

... för denna gång och 2012 börjar närma sig sitt slut.

Vi hade en mycket lugn och mysig julhelg.
Jag, Anders & grabbarna var hemma hos Frida på julafton, såg på KALLE och åt gott. Klapparna delades ut från våra nära & kära och alla blev så nöjda & glada. Kvällen avslutades med att vi spelade spel, givetvis LÄT vi Frida vinna... det är ju alltid barnens jul!

På juldagen kom Marie & Lakrits på lite julbrunch och så klart fick vi alla många fina klappar :-)

Igår (Annandagen) så begav jag mig ut på stan en omgång redan kl 10 och lika fort tomhänt hem igen, nytt försök lite senare men även då tomhänt hem (folk är ju helt hysteriska och det fixar jag inte).

Jag är ledig ytterligare ett par dagar och tänker inte göra många knop, känner att jag bara behöver vara lite.

Så det kommer inte att komma någon årssummering.

Istället laddar jag för att 2013 skall bli året då Beck mognar till sig ytterligare en bit (han fyller ju snart 4) och att Team Nos- & Kenneth träningarna skall börja ge härligt positiva medgångsresultat.

Avslutar nu med att önska er ALLA ett riktigt GOTT SLUT på 2012... så hörs vi igen på det nya året!




6 kommentarer:

  1. Tjena
    Härligt att ni haft en bra jul och tar det lugnt i ledigheten innan allvaret kommer tillbaka.
    Kul att du nu satt ribban för er under 2013 och det kommer att gå hur bra som helst för dig och Beck.
    Det gäller att vi håller ihop Team Nos - Kenneth träningarna.
    Vi önskar er ett GOTT NYTT ÅR.

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!

    Kram
    Jessica och vovvarna

    SvaraRadera
  3. Skönt att julen är över och att vi går mot nytt år! Ljuset är så sakta på väg och det märks lite på em tycker jag. Helt säker att ni når era mål för 2013! GOTT NYTT ÅR!!
    PS: Synd att det inte blev några fynd på REAn

    SvaraRadera
  4. *** Gott Nytt År ****

    Önskar Gunilla och Bessy med familj

    SvaraRadera
  5. God jul, gott nytt år och god fortsättning!! Såklart blir 2013 året då Beck blir en riktigt storoch mogen kille! Ni är så flitiga och duktiga så jag är säker på att 2013 blir ett framgångsrikt år för er! Kram

    SvaraRadera
  6. Hoho....vi undrar om det inte kommer en uppdatering snart :) Tack för fin runda ikväll. Tasselikram!

    SvaraRadera