söndag 16 mars 2014

Första riktiga vårträningen

Förra söndagen var vi i Falsterbo och hade en TEAM NOS-heldag.

Solen sken & värmde oss alla, så mysigt så!

Vi inledde dagen med att fika & smida planer för dagen.

Vi behöver inhandla nya västar och jag hade beställt en från Engelsons i olika storlekar, men den blev inte helt till belåtelse så de returnerades illa kvickt. Det är minsann inte helt lätt att hitta en som både är snygg & funktionell och samtidigt till ett bra pris. Jakten får helt enkelt fortsätta.

Vi gick sedan ut och värmde upp innan vi genomförde de tre obligatoriska gruppmomenten.
Jag kan inte låta bli att skratta lite åt Wallander, han ser så lidande ut i sittandet & ståendet, i liggandet ser han lite bekvämare ut. Men han utför momenten utan problem trots allt.

Walle längst till höger
Walle 2:a från vänster
Walle mitt i bild
Sedan skulle vi kedja ihop 3 moment. Walle fick göra ett sättande, hopp/apport samt en vittring och klarade det bra men jag gillar inte hans återtempo.








Jag hoppas att vi nu går en härlig vår tillmötes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar