lördag 8 mars 2014

Dagarna...

... veckorna & månaderna försvinner i ett rasande tempo.

Men inom emellan får jag och Walle göra roliga saker tillsammans.

Walle börjar redan nu visa att han inte riktigt vill vara med på så mycket träning som jag gärna vill och det måste jag anpassa mig till.

I söndags var vi återigen ett par Team Nosare och tränade i Lomma.

Jag bad om att vi skulle få oss en genomkörare i III:an för att se lite var vi står idag och vad jag måste fokusera på framöver. Det var inte så himla "pissenödigt"... lite pill här och där så ska vi nog allt kunna uppnå vårt mål 2014!










Så vi har tränat betydligt mycket mindre sedan sist och får hoppas att han vill vara med igen.

Dock håller vi vittringen vid liv med ett pass om dagen i köket. Så gott att han fattat detta moment :-)

I veckan har vi träffat vi Emma & hennes fartfyllda grabbar i Lomma. Hoppas att de "smittade" av sig lite fart till Walle... de har nämligen så att det både räcker och blir över!!!!

Vi har också träffat Marie (som äntligen har tillfrisknat) & Lakkan och kunde ge oss ut på en härlig runda och ett besök hos Sverigegrillen och korvagubben blev så glad att se oss och nu har han full koll och brister ut med ett stort leende: Hej Lakrits & Wallander :-)

Imorgon är det dags att träffa nästan hela Team Nos gänget för en heldag i Falsterbo, det ser vi fram emot jag och förhoppningsvis även WalleKalle.

1 kommentar: