lördag 22 mars 2014

Födelsedagsfirande

Idag är ingen vanlig dag för det är Wallanders 8-årsdag.

Vi började firandet redan igår kväll när Marie & Lakrits kom på besök.
Först blev det en runda på staden och de fick dela på en tjockiskorv för att det vankades mer smarrigheter hemmavid.

När vi 2-beningar ätit så togs tårtorna fram till allas belåtelse 4- som 2-benta!





Det blev även paketöppning, Lakrits tyckte Walle tog lite lång tid på sig så hon visade Walle hur det skulle gå till och minsann han lärde sig!


Wallander i sitt nya fina halsband!

Lakrits mätt & belåten!
Idag har jag varit på Malmö Int och hjälpt till som funktionär. Jag & Björn gick omkring och tog hand om det som en hel del hundar lämna efter sig på golvet utan att matte eller husse uppenbarligen märkte det (undrar om dom inte märker att de gör nr 2 utomhus heller, inte konstigt då att det klagas på att VI hundägare inte plockar upp efter våra hundar). Ärligt talat, rastar man inte sina hundar innan man går in? Jag kan förstå att det kan revirpinkas men inte stora pölar eller stora högar!

Imorgon ska jag tillbaka dit men då ska jag titta på fina flattar & se på duktiga Elitekipage i lydnaden.

Imorgon kommer jag också att tänka lite extra på denna fine kille som skulle ha blivit 5 år. Gud vad jag fortfarande saknar honom :-(



1 kommentar:

  1. Grattis fina Wallander på din dag! Vi tänker på Beck imorgon♡
    Kul att ses idag! Ja ibland undrar man hur folk är funtade....

    SvaraRadera