söndag 13 april 2014

Julen varar än till påska!

Igår var det dags igen för en TEAM NOS dag.

När Björn & Clara dök upp så kallade Björn på mig. Jag gick till hans bil och möttes av självaste tomten :-) TACK BJÖRN!


Julklappsöppning!


Allt för att minnas att Walle minsann kan - här tog vi 1:a priset i Lkl II för många år sedan!

Dagen inleddes med träningstävling - vilken för oss i övrigt lämnade en del att önska. Inte vår dag helt enkelt och bara att försöka att glömma och gå vidare.



Efter "tävlandet" och medan Kenneth gick igenom allas poäng så passade vi på att fira Petra & Ebba som tagit sig upp i finaste klassen Elit, vi firade också ClaraBella som fyller 10 år imorgon.

2-beningstårta

4-beningstårta

Mums...

... fillebabba tyckte Walle!

Vi uppvaktade Clara med en ny boll som direkt döptes till "Fölsis" men husse "snodde" den och blev rejält "utskälld" för att få den.

Lägg av husse, ge hit den!

Fattar du trögt, jag menar allvar!

Idag har vi varit på sökkurs nr 3. Walle fick leta figge på två sidor och utan full hjälp vilket han  verkade tycka var lite roligare. Kan sedan bara figgarna sköta det dom ska, dvs att inte ge godis förrän på påviset så ska det nog gå att få ännu bättre fart på benen på honom. Grabben är grymt godis- & matfixerad.

Ha en bra kommande vecka!

2 kommentarer:

  1. Tjena
    Nog blev jag utskälld av Clara men det får jag ta.
    Det kommer att gå lysande för dig o WalleKalle. Titta många gånger på muggen.

    SvaraRadera
  2. Ja vissa figgar lever sitt eget liv... men vi får visa tålamod:)
    Visst kan ni! Heja er!

    SvaraRadera