söndag 4 december 2011

Börja om från början...

... börja om på nytt!

Nu har vi lämnat BLOGGAIN (vill bara ha en massa pengar av oss och dem spenderar jag gärna på annat) och testar BLOGSPOT istället.

Jag tänker inte närmre gå in på varför jag inte skrivit på väldigt länge... men kan kort sammanfatta att det en  dag bara tog stopp och luften gick ur mig på en jaktträning då jag insåg att den det var mest synd om var stressade Beck.

Så efter noggrann överläggning så bestämde jag mig för att kastrera Beck, sagt och gjort för drygt två veckor sedan. Allt har gått jättebra och nu lägger vi det som tidigare varit lite bakom oss och blickar bara framåt istället.

Vi har återupptagit lydnadsträningen med Team Nos vilket är jätteroligt. Bokat in några privata träningar med Lisa samt att vi skall träna inomhus i vinter med Lena & Nero.
När det gäller jaktträningen så skall vi skynda långsamt.
Sedan får vi allt se var vi hamnar!

Hörs snart igen :-)

10 kommentarer:

  1. Hej och välkommen tillbaka i bloggvärlden! Vi har saknat er (även om jag själv oxå är lite periodare ;-))

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa att ni är på gång igen.Nu funkar det nog. Kramisar Carina & Toss

    SvaraRadera
  3. Lena, Grappa och Zoé4 december 2011 kl. 17:40

    Kommer att följa med spänning!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Den där inställningen gjorde nog susen?!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Har saknat er! Ibland blir det bara för mycket i livet, men det är bara till att landa, andas, fokusera och komma igen :-)

    SvaraRadera
  6. Välkomna till Blogger! Hoppas att ni trivs lika bra som jag och Apan!

    Det där med kastrering låter lite läskigt, Apan har hotat mig med det *ryser*

    Vi ses på träning!
    Med vänliga svansviftningar
    Grå

    SvaraRadera
  7. Tjena
    Kul att ni är med på banan igen och välkommen tillbaka till TEAM NOS.

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du bloggar igen! Vi ska hålla koll på er! Tass & kram

    SvaraRadera
  9. Härligt att du är tillbaka med bloggen! Vilka fina bilder! Blir roligt att följa er igen!
    O mycket kul har ni på G i vinter:)

    SvaraRadera
  10. Ibland måste man ta sig en paus...
    Välkommen tillbaka! Ser bra ut!

    SvaraRadera