tisdag 10 januari 2012

Härligt träningspass...

... i LOMMA med härliga hundpolare :-)

Ikväll mötte vi upp Jeanette & Wilma, Björn & Clara, Nina & Jims samt Bea & Lva.

Som alltid började vi med gruppmomenten.

Sittande:
















Liggande (kolla hakan, om än bara en liten stund, 3:e hund från vä):
















Sedan körde vi alla lite själva med inslag av hjälpande till varann. Någon behövde hjälp med att torrgå rakt, andra med att få lagt ut vittringspinnarna, någon annan ville bara ha massor utav bl a bollströrning m.m.

Vi fortsatte med apporteringsträningen, rutaträningen samt starter.
Så klart kom Bea på en jädrans bra sak när vi står där och Beck berättar att vi är klara för att starta. Det enda han vill är att få igång mig och det får han ju varje gång jag bryter honom och går bakåt. SÅ HAR JAG ALDRIG SETT PÅ DET :-( Tack BEA!


























Bollstörning blev det utav bara helsicke ikväll, Clara var 1:e bolltestare. Det bästaste var ändå att Beck inte försökte sno en endaste :-))))

Jag ser mer & mer fram emot våra träningar nu. Om inte förr så blir det träning med Team Nos oxå i Lomma på söndag.


3 kommentarer:

  1. Tack för trevlig träningskväll och tack för hjälpen! Det var många stunder m hakan i backen för Beck tyckte jag;) Låt oss hoppas att Bea knäckte koden o att det ger det resultat du önskar:) Kan (tyvärr) inte mer i veckan men gärna nästa vecka.

    SvaraRadera
  2. Ovärderligt med träningskamrater med ögonen på skaft :-)

    SvaraRadera
  3. Tack för att vi fick träna med ett så trevligt gäng. Vi var så nöjda då vi åkte hem!

    SvaraRadera