fredag 9 mars 2012

Besök i...

... i storstan!

Igår kväll kom Marie & Lakrits på besök. Innan dom dök upp så tog jag Beck på en egen lite  runda för att Walle skulle få lite kvalitetstid med sin finaste. Snacka om att han uppskattade detta.

Till hundarnas stora förvåning så behövde dom inte gå så många metrar innan det vankades korv. Gatuköket bakom stadsteatern har nu plötsligt blivit en Thaimats bar... men än så länge så kunde dom servera en hederlig korv oxå :-)

Vi traskade sedan vidare på en rejäl runda och smidde lite planer för lite kuligheter framöver.

Imorgon & på söndag skall vi kursa för Birgitta Staflund-Wiberg. Vi skall hålla till hos Berit & vi blir sammanlagt 10st 2-beningar & något fler 4-beningar. Skall bli lärorikt & jag hoppas att jag & Beck får 2 bra dagar tillsammans, har bett om lite "särbehandling" för att inte utsätta honom för onödig stress. Håll tummarna för oss att min plan håller!

Imorgon kväll skall jag & Anders sedan bege oss till vännerna J & M helt säkert äta gott & därefter skall vi spela spel. Ser verkligen fram emot även detta!

2 kommentarer:

  1. Full rulle som vanligt hos er! Hoppas ni har bättre väder där ni kursar än vad vi har här. Inga smakgarantier utlovas men som M sa vi äter innan kl 21 så det är lugnt för då är pizzerian öppen. Ses ikväll!!!

    SvaraRadera
  2. Marie & Lakrits10 mars 2012 kl. 21:31

    Tack för en mysig runda! När det våras på riktigt med sommartid kan ni kanske titta ut till Lakritsskogen någon kväll också! Men först kommer vi till er på en tur nästa vecka. Vi håller tummar och tassar för er i helgen. Kramelikram

    SvaraRadera