söndag 2 februari 2014

Förkylningsbacilluskerna...

... slog till ordentligt igår kväll :-(

Det började med att jag verkat fått "installerat" ett rivjärn i halsen natten till torsdagen. Sedan övergick det till nysningar på löpande band för att igår eftermiddag efter 1 1/2 timmes skogstur braka loss (tålde nog inte lantluften!).

Pratade med Marie i telefon på förmiddagen och frågade om vi fick komma trots att jag var lite snuvig, absolut svarade hon... men med facit i hand borde jag nog ha stannat hemma. Hoppas nu bara inte att jag smittat henne.

När vi kom fram till skogen så lät jag Walle dra iväg in till Lakrits som vanligt sedan lät vi Grappa & Lakrits bekanta sig med varann. Det tog en liten stund innan Lakkan berättat vilka regler som gäller i hennes skog men sedan kom vi iväg på en härlig runda i en vintervit skog där mycket gottigottgott gömde sig i snön!


Snuselisnus på låg nivå!

Hm, ny doft för Grappa!


Upp med dig Grappa... jag vill också kolla vad du rullar dig i!!


Lakrits i riktiga rullartag!


Tre i bild!

Vi fick alla sedan följa med in & smörja kråset med både det ena och det andra för både 2-benta som 4-benta :-)

Detta är världens bästa polare:





Idag masade jag mig upp långt om länge och tog mig till Malmö Boulebar - kunde ju inte missa en go brunch och att få spela med "Korpenproffset" och slå ungdomarna!
Jag fick gott betyg av mannen, han ville värva mig till Polisens korpalag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar