onsdag 17 augusti 2016

Pay back-träning på Koholma

Vi åkte iväg redan strax innan kl 14... hade nämligen bokat in ett "privat-WT" innan kvällens Pay back-träning.

Vi fick testa på flera av de stationer som de hade på Koholma Open. De var minsann inte helt enkla i Nkl men GW klarade dom ganska så bra. Jättenyttigt med nya utmaningar och ögonuppöppnare!
Vi fick också en vattenmarkering upp på land, såg ut som att GW tänkte ta landvägen tillbaka men med lite lockande så fick jag GW att ta vattenvägen även tillbaka!

Bea var snäll och kom tidigare och filmade oss lite, även det så nyttigt att se att det faktiskt ser bättre ut än vad jag känner gällande fotgåendet :-)

Vi vilade sedan lite och satt kvar vid dammen och snackade innan det var dags för att ge oss ut igen på samma stationer. Resultatmässigt så gjorde GW allt ännu bättre men väntan i grupp gjorde att han gick upp i varv och det var mindre kul. Han han fick ju så klart INTE arbeta då han ljudade. GW blev rejält paff då jag bara vände helt om på vägen till startplatsen. På första stationen krävdes det 3 vändor innan han höll snattran, på de två andra stationerna krävdes endast en vändning. Jag hoppas och tror att detta tog där det skulle!

Men återigen konstaterar jag att VI HAR TRÄNAT FÖR LÄTT! Men än är det ju inte försent att ändra på :-)

Innan vi åkte hem så bjöds vi alla på grillad korv och hade ytterligare en trevlig stund tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar