onsdag 19 augusti 2015

Dagarna efter FM...

... har vi gjort lite av varje.

Då vår "hundfrisörska" valt att ta semester så fick jag & GW styra kosan till ett annat proffs. Gudrun på Kennel Moonstruck hjälpte så gärna till och det åkte minsann av en hel del på lilla pälskillen.

Då vi ändå var i närheten av Marie & Luna så våldgästade vi dem en stund. Bara på en vecka hade lilla Luna växt till sig på många sätt. Vågade lite mera och t o m busade med GW. Varje gång hon försökte hoppa upp på Walle och pussa på honom så trillade hon... Walle stod lugnt kvar som om ingenting hade hänt.

Lilla bus-loppan


Vi har träffat Bea och hennes 3 fina töser.
Så mysigt att även nytillskottet lilla Dickens var med och hon hängde så glatt med på små kulighter. Imponerande hur fint hon höll sig till sin flock.
Vi tränade lite också och fick till bra saker på både land & vatten :-)

En fin present fick jag också, ett turpipeband. På den lilla guldbrickan i mitten står det GW och ovanför bricka sitter turtärningen! Tack snälla Bea!


Vi var bortbjudna på middag till Petra & Thomas och hade en mycket trevlig kväll i torsdags.

Vi träffade Jeanette & hennes goa töser på onsdagsförmiddagen och gick en härligt lång runda på Bulltofta och innan vi skildes åt så fick jag en jättefin present som ska få en fin plats när det är dags. Tack så mycket igen :-)


I onsdags så kom också detta braiga besked från SKK:



AMY har varit på service & besiktigats utan någon som helst anmärkning så nu kan jag & hon rulla många mil till tillsammans igen :-)

2 kommentarer:

  1. Också sågs ju vi för en trevlig promenad;) Tack igen för den fina boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry, jag var inte klar med inlägget, trodde jag sparat men uppenbarligen råkat publicerat det :-( Men nu har jag gjort det klart :-)

      Radera