måndag 24 augusti 2015

Kärt återseende

I fredags var vi i Lomma och träffade Margareta & Tor som åter är på Skånsk mark.

Tor var mest intresserad av Wallander... men det blev några busrundor även med brorsan.

Tor & Wallander

I lördags var vi och träffade lilla Luna som växer så det knakar.




GW & Luna hade verkligen så roligt tillsammans.






Wallander fick stå ut med ett och annat och inte helt lika road som GW... men jättesnäll mot henne. Trodde nästan att jag skulle få hjärtsnörp när Luna blev väldigt närgången när Wallander åt äpple... men även det tog han med ro. Min finaste finaste WalleKalle.


Vi gick en tur i skogen och sedan blev det gofika i skuggan, hallon till mig & Marie och princessbakelse till Anders.


 Hundarna roade sig på annat håll







Lite bus till under bordet så klart mellan GW & Luna.

Vilken Luna-blick!

Rolig bild på två gap!


Sedan tyckte jag att Luna behövde chilla lite.
Jag skrattade glatt åt henne för först var det lite tannaginissel över att behöva ligga i mitt knä men sedan tof det inte många minuter innan hon snarkade gott det lilla livet :-)





1 kommentar:

  1. Härligt att bröderna brothers fortfarande tycker det är ok att vara kompisar!

    SvaraRadera