fredag 27 april 2012

Födelsedgsfirande...

... & lydnadskursande.

I söndags fick vi fördelen att få lov att bjuda Marie på födelsedagsmiddag på hennes födelsedag. Kl 17 anlände Marie & Lakkan. Anders följde oxå med på en stadstur dagen till ära. Rundan avslutades med en "Per i Viken-korv" för fyrbeningarna.

Sedan blev det mat & mys & lite presentuppvaktning. Tyvärr har en present hakat upp sig på vägen... men jag hoppas verkligen snart tillverkaren får tummarna loss :-(

I tisdagskväll var det kurs hos Lisa & Bitte. Det börjades som vanligt med liggande i grupp och Beck fick en plats mittemot rutan, men så klart låg han denna gång. Dock la jag honom med kopplet på, tänkte att det kanske kan vara en idé att testa. Sedan grillades vi alla i linförighet/resp frittfölj. Vi fick vara med i gruppen som dessutom skulle köra vändningar på stället och stegförflyttningar. Vi gjorde inte bort oss helt i alla fall.

När vi sedan fick köra egenträning så körde jag allt med rutan i "fokus", men inte f-n brydde grabben sig då.

Igår skulle vi ha tränat med Team Nos, dock endast jag & Björn, men vi ställde in pga regn i stort sett hela dagen men vad tror ni sker, jo så klart visar sig solen när klockan är ca 19 :-(. Ja ja, det kommer så klart fler tillfälle, men så typiskt alltså!

Idag har jag varit på FRK styrelsemöte, mycket kul saker att se fram emot. Hoppas fler tycker det och dyker upp på våra arrangemang framöver.

Imorgon sticker Anders & Wallander och hälsar på Sara & Pelle i Gbg. Anders är lite orolig för hur Wallander skall klara att åka tåg - jag är helt övertygad om att grabben fixar det alldeles utmärkt.

Beck & jag får säkert helgen att gå - får se vad den kan erbjuda i träningsväg.

Trevlig helg på er ALLA!
(Hm, känns som om det var igår jag skrev samma sak, jisses vad veckorna går snabbt)

1 kommentar:

  1. Åka tåg kommer Wallander att klara galant! Så bra att Beck inte brydde sig om rutan när han inte skulle. Låt oss hoppas att det var engångshändelse som inte upprepas. Ha en riktigt skön helg!

    SvaraRadera