fredag 13 april 2012

Korvarunda...

... inte dåligt alls att inleda helgen på det viset :-)

Grabbarna visste precis vad som skulle hända när vi begav oss ut... ett samtal en halvtimme innan och sedan iväg = att Marie & Lakkan kommer på besök.

Det blev inte en fullt så lång runda som vi brukar, dels pga av mitt onda lår och sedan pga att det regnade. Så klart slutade det 5 minuter innan vi var tillbaka vid bilen :-(

Halvvägs så blev det matstopp. Beck var så söt, han hoppade först upp på bänken när jag bad honom sätta sig, när jag sedan bad honom komma så hoppade han upp på bordet istället.

Hörde oxå att det jublades 2 gånger på stadion ikväll, det var då för väl att den första 3 poängaren kom!

Det blev ingen Team Nos träning igår, alla utom jag & Emma lämnade återbud... så då gjorde jag & Emma detsamma och laddar inför morgondagens träningsdag med Mona istället. Vi har en privatlektion mellan 9-10 och sedan en timmes paus tills Team Nos:arna kommer.

Ha en go helg på er ALLA!

1 kommentar:

  1. Vilken bra inledning på helgen! Själv inledde jag med after work som dock var korvlös.
    Trist med träningen men vi får hoppas ni tar igen det i helgen! Ha det så bra och träna lugnt, var rädd om benet! Kram

    SvaraRadera