måndag 2 april 2012

Träning i ömsom sol...

... ömsom blåst & ömsom regn. Vårvädret spelar en ett verkligt spratt just nu!

Det blev ett litet träningspass hemmavid Björn & Clara igår eftermiddag.

Beck & jag fick börja. Jag tyckte inte friaföljet kändes så jättebra men Björn berättade att det såg trevligt ut och han låg fint i position och inga sneda sitt :-)


Sedan skickade jag grabben på ETT rutskick och det satt klockrent (hade dock önskat att han ställde sig lite mer in i mitten).





Därefter blev det en del inkallningar, grabben kan banne mig inte sitta kvar för tillfället :-(  Men nu skall det fixas till och har förhoppningsvis verktyget för det redan fixat!


Vi har börjat nosa på vittringen på ett sätt, får se om det är rätt väg att gå, idag gick det bra.



Avslutningsvis så tittade vi på fjärren som ungefär varann gång fungerar. Det duger ju inte, bara att börja om från början (igen).


Ikväll skulle vi ha tränat med Nina & dogsen men som tur var upptäckte jag i tid att det var dags för grabbarnas årliga vaccinationsdags.

3 kommentarer:

  1. Marie o Lakrits2 april 2012 kl. 23:00

    Hejsan på er! Förlåt om vi varit dåliga på att höra av oss men det har varit så fullt upp och nu är vi helt slut efter nattjobb (det verkar nästan som om Lakrits också jobbar när det är nattjour för hon är också trött :) Vi kan väl höras i veckan! Allt väl med oss och vi hade en mysig helg! Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Tjena
    Så eländigt var det ju inte. Lite fin-detaljer så är det fixat.
    Hoppas tipsen hjälper.

    Ha nu en bra vecka.

    SvaraRadera
  3. J-a aprilväder. Jag vill ha vårväder. NU!! Se där den där rutan sitter alltid på första försöket! Kul att fria följet var bra enl "domaren". Vilken tur att du tittade en extra gång i kalendern så ni inte missade tiden.

    SvaraRadera