fredag 31 augusti 2012

Privatlektion...

... och ny energiboost införskaffad!

Jag har känt att vi lixom tappat geisten i friaföljet när jag lagt mycket vikt på stegförflyttningar och sättande under gång (som vi ändå inte fått till som jag önskar).

Men nu har jag fått nya verktyg för att förhoppningsvis komma tillrätta med de olika utmaningsdelarna i friaföljet. Jag måste lära mig att vara lite långsammare i mina svängar/förflyttningar åt alla håll.

Metallapporten skall jag fr o m nu försöka göra mer intressant - det skall vara värt att plocka upp den snabbt och komma in till mig. Skall bli intressant att se om han nappar på idén.

Fjärren skall bli kul att fortsätta jobba med i de nya olika skiftena. Det var så kul att se så paff han blev idag efter ett snyggt första skifte och jag sa varsågod - han fattade inte var han skulle bli av riktigt, JAG hade ju inte placerat något godis bakom honom... men det hade Mona :-)

Nu har jag satt upp ett mål att träna mot... om det håller får tiden utvisa.

Måste avsluta med lite fina bilder som tagits på Beck... han gillade verkligen att få "posa" framför kameran.












QUICK & BECK
QUICK & BECK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar